familjen tillsammans

En blogg om mig och min stora familj

Jobb lunch & faster träff

Kategori: Allmänt



 Lunchade i Nacka Forum med Kubanskan, många tankar tänktes & delades.....fortsättning följer.
         


Maten var jättegod & fräscht med färsk frukt till efterrätt
Tillbaka på jobbet & nya möten



Efter jobbet träffade jag min fina faster för en fika & lite shopping
Faster hade en nyinköpt iphone4 med sig, längtar efter min.




Jag tog en kaffe & smoothie med blåbärsmak


Faster har köpt ett praktisk & snyggt fodral till Iphonen
Jag tänker härmas, hon bor på Djurö så det kommer inte att märkas så ofta


Handlade På Indiska, en duk & en  kudde....
Inte populärt hos den korta, hon tyckte det var det fulaste hon sett på länge.
Ja....byter väl duken då...men behåller kudden till soffan tycker den var jättefin.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2011-01-26 | 17:18:00
    Bloggadress: http://johannalicious.blogg.se/

    Anmäl dig till veckans blogg! :



    En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig. Jag lovar! :D

  • joanna- Att leva med Aspergers syndrom! säger:
    2011-02-01 | 16:44:28
    Bloggadress: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

    Vill du ha chansen att vinna en inbjudan till bloggsvar?

    Vill du bli dagens blogg?

    Passa på att gå in och anmäl dig!



    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



    eller kanske Följa varann på bloglovin?

Kommentera inlägget här: