familjen tillsammans

En blogg om mig och min stora familj

Gott nytt år ❤

Kategori: Allmänt

Mitt år har varit delvis kämpig med smärta & hindrad att röra mig som jag vill.

Min man har funnits min sida hela den jobbiga tiden ❤
Trots ett jäkla dåligt humör & en helt sanslös trötthet som bara anfaller mig i perioder.
Jag älskar dig Jörgen.
Våra älskade barn ❤ barnbarn, grädden på moset, livets efterrätt ❤ 
Ni gör vårt liv rikt på kärlek ❤ tack för att ni finns i våra liv.
Nu är jag opererad & det har gått bra 🙏 ser en fram emot 2017 🍾
Vad önskar jag av året 2017?
Att barnen är lyckliga, barnbarnen är friska & att min mamma & Janne får fortsätta att vara friska & njuta av varandra & landet.
Att vi får möjlighet att träffa Norgefamiljen mer.
Anna & Peter & barn & katter allt gott till er ❤🍾
Jag vill vara frisk & börja jobba snart.
Önskar husbilen blir köpt & att vi får ett år fullt med ungar som härjar i vårt hus.
Vi önskar att Javad får stanna i Sverige & hos oss.
Till alla våra vänner gott nytt år 🍾
Till er som läser min blogg, gott nytt år låt det året bli till det bästa för alla.















Kommentera inlägget här: